Czy młody przedsiębiorca ma szansę na sukces? TAK!

Czy młody przedsiębiorca, żywo interesujący się hasłem “Elisabetta Franchi franczyza”, jest z góry skazany jest na porażkę? W żadnym wypadku! To, że młode, mniej doświadczone w biznesie osoby decydują się na franczyzę, jest tylko przejawem ich dojrzałości i rozsądku. Trudno jest w dzisiejszych czasach startować z własnym biznesem.

Co innego, gdy marka, pod której szyldem chce się działać, wyrobiła sobie renomę, jak ma to miejsce w przypadku Elisabetta Franchi. O sukcesie tej włoskiej marki najlepiej świadczą: liczba obserwujących na Instagramie, roczne przychody czy ilość działających na całym świecie butików. Chcąc otworzyć punkt w Polsce, należy skontaktować się z GPoland.

Dlaczego franczyza jest dobrym rozwiązaniem?

Możliwość posługiwania się rozpoznawalnym znakiem to spore, ale nie jedyne ułatwienie, na jakie mogą liczyć franczyzobiorcy. W ramach umowy franczyzodawca wspiera przedsiębiorcę na różnych płaszczyznach jego działalności – oferuje m.in. pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji sklepu, tak, by przynosił on największe zyski.

Decydując się na monomarkowy sklep Elisabetta Franchi, franczyzobiorca otrzymuje m.in. wsparcie w negocjacjach najlepszych warunków wynajmu lokalu, a także projekt i realizację wyposażenia butiku. Udostępniane są mu niezbędne do rekrutacji pracowników narzędzia, a on sam uczestniczyć może w szkoleniach z technik sprzedaży. A to dopiero początek!

Czy doświadczenie ma znaczenie?

Jeśli ktoś nie posiada dużego doświadczenia w prowadzeniu działalności, może bazować na tym, co udało osiągnąć się innym. Franczyzodawca, udostępniając swojemu kontrahentowi know-how, daje mu sprawdzone narzędzia do prowadzenia biznesu. Dzieli się swoją wiedzą w różnych obszarach. Czy to oznacza, że młody przedsiębiorca ma szansę na sukces?

Oczywiście, że tak! Doświadczenie nie jest tu kluczowe. Przepisem na sukces są: wybór odpowiedniego partnera franczyzowego, a także posiadanie takich cech jak determinacja, cierpliwość, sumienność czy dobra organizacja. Nie można zatem dyskwalifikować franczyzobiorcy z uwagi na jego młody wiek czy nikłe doświadczenie w biznesie.